Atea er Nordens største IT leverandør indenfor erhverv og har ét simpelt erklæret mål: ”Vi lever og arbejder i verdens måske bedste land. Og derfor skal vi have verdens bedste it-løsninger. Ikke for teknologiens skyld. Men for at hjælpe alle dem, der kæmper for at gøre fremtidens Danmark endnu bedre end i dag”.
Men udover at være med til at sikre, at alle danske medarbejdere har den bedste IT-løsning uanset om man har et job som CTO’er, læge, skolelærer eller noget helt 4, så tilbyder Atea også mere end 250.000 produkter i deres webshop til det danske erhvervsliv.
Det lange seje træk.
Samarbejdet med Atea begyndte så småt i 2017, men i takt med at opgaverne tog om sig, udviklede kunderelationen sig hurtigt til et mere langsigtet og tæt samarbejde.
Oprydning og optimering var vejen frem.
- TrustMedias første opgave var at få struktur og overblik over Ateas Google Ads konto, som bar præg af, at have været i hænderne på mange andre forskellige bureauer.
- I dag har TrustMedia ansvaret for hele Ateas Google Ads konto og arbejder med hele data delen i Google Analytics for at kunne optimere korrekt.
Med en webshop på mere end 250.000 produkter er TrustMedia blevet ”mediebestyrer” af en af Danmarks største Google Ads konti. TrustMedia har formået at rydde op i Ateas oprindelige opsætning og samtidig løftet konverteringsraten og ROAS indenfor en meget kort periode. Lidt af en præstation, når man tager højde for det meget konkurrencepræget marked, Atea befinder sig på.
På hjemmebane i Norden.
For Ateas ROAS og volumen indenfor Google Ads blev efteråret 2019 en virkelig højdespringer. Og med de flotte resultater i Danmark, var det oplagt for TrustMedia at blive udpeget som Ateas Trusted Advisor for Norden.