Cases

Herunder kan du se eksempler på det arbejde og efterfølgende resultater vi har lavet for et udvalg af vores kunder

 
 
klubvin.png

Klubvin.dk 

Bo fra Klubvin havde et ønske om at hæve konverteringsraten fra Adwords indenfor det daværende budget og dermed gøre det eksisterende setup mere effektivt. 
Strategisk arbejde med negativer, budjustering på timeniveau, budjusteringer på Google Shopping kampagnen på produkt niveau og en lang række andre tiltag, samt en skarp optimering i månederne efter. Efter et par måneder var konverteringsraten hævet fra 0,79 til 1,11, samtidig med at antallet af transaktioner var steget

 

ODC-MAD

Jonathan og Joakim havde brugt et stort bureau til at få sat gang i deres Adwords, men følte ikke de fik nok for pengene. Med en datadrevet optimering ift. det nuværende setup og en del justeringer og tilføjelser, så steg konverteringsraten på meget kort tid med over 100%, og i dag drifter og vedligeholder TrustMedia Adwords kontoen med stor succes og samarbejdet med ODC-MAD er udvidet, således at TrustMedia også står for Facebook annonceringen

 
teleabonnement.png

Teleabonnement.dk

Som ny spiller i et meget konkurrencepræget marked havde Søren fra Teleabonnement.dk et ønske om at indtage de øverste organiske placering på søgninger relateret til mobilabonnementer med streaming og diverse artsrelaterede søgeord. På kun 2 måneder lykkedes det for TrustMedia at komme op som nr. 1 hvor Teleabonnement har været placeret lige siden. 
Dette betyder direkte omsætning hver eneste uge for Teleabonnement.dk